مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 14:122019-11-10ورزشي

ورزش معلولان و جانبازان | از دوومیدانی تا بسکتبال در خراسان شمالی


ورزش معلولان و جانبازان خراسان شمالی طی روزهای گذشته به مناسبت هفته پاراالمپیک شاهد دو رقابت در رشته های دوومیدانی و بسکتبال با ویلچر بود که نتایج آن ها مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد معلولان و جانبازان خراسان شمالی رقابت های ورزشی خود طی این روزها را پیگیری کردند که در این بسته خبری به دو رشته ورزشی در استان و نتایج آن پرداخته شده است.

   نفرات برتر دو و میدانی جانبازان و معلولین خراسان شمالی مشخص شد  مریم فرید، نائب رییس هیات جانبازان و معلولین استان در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی استان به مناسبت هفته پارالمپیک با حضور 40 نفر اقا و خانم در 5 ماده در استادیوم 19 مهر بجنورد برگزار شد.

وی در ادامه به نتایج انفرادی اشاره کرد و گفت: نفرات برتر در بخش آقایان رضا عیدی، فرشید رئوفی، جواد قربانیان، اسماعیل سعادتمند و ابوالفضل سلحشور موفق به کسب مقام اول و در بخش بانوان اعظم کاوانلویی، منیره مفید بجنوردی، زهرا علی آبادی، فاطمه زراعتی و اعظم نیازمند مدال را طلا کسب کردند.

مشهد قهرمان مسابقات بسکتبال با ویلچر   مهدی غفوریان، رییس هیات بسکتبال استان در مصاحبه با خبرنگار فارس اظهار کرد: مسابقات بسکتبال با ویلچر با همکاری هیات بسکتبال استان و هیات جانبازان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش معلولان و جانبازان | از دوومیدانی تا بسکتبال در خراسان شمالی

ورزش معلولان و جانبازان | از دوومیدانی تا بسکتبال در خراسان شمالی